Home » , , , » Sexy Gym: Χριστίνα Πάζιου

Sexy Gym: Χριστίνα Πάζιου

Η Χριστίνα Πάζιου είναι γυμνάστρια. Ως τέτοια σκέφθηκε νέους, μη συμβατικούς, τρόπους να πείσει τον κόσμο να γυμνασθεί. Ένας από τους κύριους λόγους (ίσως ο βασικός) για τους οποίους δεν γυμναζόμαστε είναι η βαρεμάρα! ("Έλα μωρέ τώρα, ποιος κουνάει; Καλά δεν είμαστε εδώ; Άραξε και βάλε το χαζοκούτι να παίζει!") Τι έκανε λοιπόν η sexy γυμνάστρια; Εμπλούτισε το γυμναστικό - προπονητικό πρόγραμμα με μη αθλητικά όργανα! Προγράμματα για όλα τα γούστα: γυμναστική με μαστίγια και χειροπέδες, γυμναστική για τεμπέληδες (στο κρεββάτι), με μπουκάλια, μέχρι φρούτα (καρπούζια - μπανάνες)! Ας αφήσουμε την ίδια να μας αφηγηθεί το βιογραφικό της και μετά απολαύστε την εν ώρα εργασίας (photos & videos)...

«Γεννήθηκα στην Αμφιλοχία. Είχα την τύχη οι γονείς μου να αντιληφθούν από πολύ μικρή ηλικία την αγάπη μου και την κλίση μου στον αθλητισμό και να είναι δίπλα μου σε κάθε απόφασή μου να δοκιμάζω διαφορετικούς τρόπους άθλησης. Από την ηλικία των 7 ετών ξεκίνησα μπαλέτο όπου έμαθα πολλά πράγματα για την ισορροπία και την μυική συναρμογή του σώματος, τα οποία αργότερα με βοήθησαν στο Βόλεϊ, στο Μπάσκετ, όπου ήμουν πρωταγωνιστικό μέλος της ομάδας του σχολείου.

Στο Γυμνάσιο είχα πια κατασταλάξει ότι η γυμναστική ήταν αυτό που ήθελα να ακολουθήσω ως επάγγελμα και τότε περίπου άρχισα να κάνω στίβο και κολύμβηση.
Μετά το τέλος του Λυκείου η αρχή του ονείρου μου πραγματοποιήθηκε με την εισαγωγή μου στα ΤΕΦΑΑ Αθηνών και ξεκινώντας και τα πρώτα μου βήματα ως Personal Trainer. To πάθος μου για τη γυμναστική και η μεγάλη μου επιθυμία να δείξω τα οφέλη της σε όσο περισσότερους ανθρώπους μπορώ, με οδήγησαν να σπουδάσω παράλληλα με το πανεπιστήμιο σε σχολή YOGA, PILATES, DANCE AEROBIC INSTRUCTOR και TAE BO DIPLOME.

Αφού πήρα το πτυχίο μου ξεκίνησα συνεργασία με διάφορα γυμναστήρια και στη πορεία με τα πιο γνωστά γυμναστήρια της Αθήνας καθώς και κάποιες τηλεοπτικές εμφανίσεις με ομάδες γυμναστικής. Παράλληλα έκανα μεταπτυχιακές σπουδές μου στο τομέα Physical & Health Education. Συμμετείχα σε πολλά συνέδρια και σεμινάρια γυμναστικής στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό καθώς και σε διδακτορική διατριβή με θέμα "η επίδραση της ψυχολογίας των αθλητών στις επιδόσεις τους".

Σήμερα που αριθμός των δραστηριοτήτων μου έχει αυξηθεί υπερβολικά, συνεχίζω πιο πολύ από ποτέ, να νιώθω έντονα την ανάγκη δημιουργίας νέων τρόπων εκγύμνασης που θα εμπνέουν και θα προσελκύουν όλο και περισσότερο κόσμο στο μαγικό κόσμο της γυμναστικής. Στόχος μου, να βάλω το λιθαράκι μου έτσι ώστε κάποια στιγμή όλος ο κόσμος, ανεξαρτήτου ηλικίας, ν΄ αντιλαμβάνεται τη γυμναστική ως τρόπο ζωής και ως αναγκαίο μέσο που θα τον βοηθήσει σωματικά και πνευματικά να παλέψει και να κατακτήσει τα όνειρά του.»


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Venus Net | Pagak City
Copyright © 2013. dmzthecomic - All Rights Reserved
Template Created by Together Published by Venus Net
Proudly powered by Blogger